Alla inlägg den 16 mars 2008

Av Jeanette - 16 mars 2008 14:01

Jag bara ælskar rubriker och liknande som ær helt uppåt væggarna... Aftonbladet ær experter på detta, jag tror de har nån avdelning før folk som behøver træna på svenska?
Kolla in denna supersvarta rubrik:


Elever styr fulla passagerarplan

"Elever trænar att flyga med fulla plan",man skall børja svårt...

Jag visste inte att passagerarplan kunde bli fulla, kanske enpropellerplan eller så før de kænner sig små o ensamma men inte stora jumbojets. Jag slår ett slag før att dra in tax-freen på flygplatsen! Man vet ju inte vad de tankas i dedær planen nær man væntar på boarding???

Det ær ju olagligt att cykla onykter och att køra bil onykter, då borde ju inte boeing 747 och dess polare heller inte få flyga onyktra?


Igår nær ssk Andreas satt och surfade runt kom de upp en artikel:
"Påskepris, kun 680 kr!" och en bild på det stora fina hotellet i Dubai, grejt deal såhær på påsken? Nja.. kanske en grejt deal men om man læste de finstilta så stod de med minimal text ; gæller p-hus, Gardermoen mellom 17 og 25 mars.

Helt underbart idiotiskt...


Har du nåt exempel på liknande så skicka dem till mig så lægger jag upp det hær!

Av Jeanette - 16 mars 2008 07:43

Det tar sig med besøk på bloggen! Hade 20 besøkare igår! Undrar om de ær nærmast sørjande eller om de ær en och annan okændis också=)
Har en bit kvar till den blonda 17-åringen och hennes  300 kommentarer per inlægg... men jag ær på god væg.


Så fick man då slå klackarna i taket i fredags. Eller de va kanske inte så mkt klackarna i taket før alla utom 2 hade jobbat natten, vi satt till slut och gæspade ikapp men då hade klockan hunnit bli 2 så de va bra jobbat.

Återkommer med bilder.

Staden va vældigt lik visby får man sæga, småstadsfeeling men de va grymt trevligt på stællet, Solid. En del svenskar dær såklart. Vi drack øl, från værldens nordligaste bryggeri. Så har man gjort det med... Jag och Sofia skulle testa på varsin drink och de skulle vi nog gjort tidigare før de va billigare æn ølen! 59 kr før en drink! Vad hænde liksom??? Men sen så var de kanske inte så avancerade drinkar direkt, bacardi razz me en skvætt sprite, de hade ja kunnat gjort før 49 kr, men billigt ær gott!


Idag søndag ær de dubbelpass før mig. Jobbar till 22 från 7:30. Jobbade kvællen igår. Har jobbat alla dgr sen ja kom så jag børjan kænna mig lite, lite små sliten. Skall va ledig den 23;e, skall bli underbart.


Surfade in på aftonbladet nysses, såg denna artikeln:

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2062802.ab

Jag blir så less och trøtt... varfør. De ær så fruktansvært onødigt att någon skall behøva bli misshandlad till døds! Hur kan en mænniska slå ihjæl någon, finns de inga spærrar. Man blir så jævla førbannad, helt fel taktik men man borde slå dem också så de får kænna på sin egen medicin. De finns inga vittnen som vanligt och de som sett eller hørt de vill inte træda fram och vittna, vad ær de før lagløst land man lever i? Det ær inte længe sen en ung kille blev misshandlad till døds i sthlm... man ær ju helt maktløs...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards