Direktlänk till inlägg 18 maj 2009

hem

Av Jeanette - 18 maj 2009 08:47

Har jobbat inatt och sitter här på hotellet redo att åka hem.  Det var verkligen supermkt att göra inatt, inte en lugn stund! Känns lite ovanligt.


Åker nu till Tromsö airport, via Gardemoen i Oslo till kph och sen malmö... vet inte när jag är hemma riktigt men då kommer det bli att sova!


På avd tyckte dem det var trist att jag skulle åka, tom en portör kom upp och sa adjö, där ser man!


Gunatt (hade jag hoppats på)

 
 
Ingen bild

Sus

18 maj 2009 18:53

skönt att ha dig hemma igen!!!

 
Ingen bild

jea

18 maj 2009 19:14

gullo! HAHA bara vart borta i typ 2 veckor=)

 
Ingen bild

Linda

18 maj 2009 20:39

Ja men det räcker!

 
Emma

Emma

4 juni 2009 17:29

Tillbaka på härliga Gotland nu va? Du får hälsa gutefåren från mig. I år blir det semester på Öland istället... får duga det med :-)
Saknar du infen nåt? ;-)
Sköt om dig! Ha en skön sommar.

http://emmaugglan.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jeanette - 28 oktober 2009 15:13

Jag skulle inte vilja kalla mig för själv för kontrollfreak, jag vill bara ha lite koll. På när båten går, när flyget lyfter, hur dags man skall vara på busshållplatsen, vem som kommer på kalaset, vem som skall hålla i trådarna på tävlingen, vem som ...

Av Jeanette - 25 oktober 2009 19:01

Tänkte köra igång igen nu efter sommaren... inte för att jag vet om jag har så myclet säga men en del kan säkert ramla ut när man har den sidan påknäppt. Blev ju kvar på öjn så de finns väl en del folk som får följa lvet här... hur nu de skall kunn...

btw

Av Jeanette - 17 maj 2009 02:12

... så ær det lite synd att man ær på Gardemoen ett dygn efter han den lilla søte Alexander kommer dit... ja ja man skall inte ha tur jæmt.   O før øvrigt så kænns det som en seger att Arash kom trea och Island tvåa.. heja skandinavien helt enkelt! ...

Av Jeanette - 17 maj 2009 02:02

Det ær bare og gratulere till vinsten! Helt rætt, såg hela omrøstningen och det var vældigt kul o se faktiskt. Inte mer æn rætt att Sverige kom så långt nær før de var ju en skitlåt faktiskt. Men det ær så kul nær man går in på olika nyhetssajter och...

Av Jeanette - 16 maj 2009 19:21

Nu är de 2 nätter kvar. Blir till att gå upp ganska tidigt för att städa av rummet. På måndag bara hit och hämta väskan sen iväg till flyget. Kommer nog vara sådär lagom trött på flyget, gött att sova bort flygresan.   Heja, heja Norge ikväll! (Ja, N...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards