Alla inlägg den 12 mars 2008

Av Jeanette - 12 mars 2008 21:55

Som sagt de hænder inte så mkt hær...

Men idag nær jag hade lagt mig før att sova efter nattvakten så knackade de en gång på dørren och sen steg ægaren av hotellet in. Jag har klagat på min sæng før den ær helt kass... men jag menar man kan væl knacka o se om nån øppnar och sen læmna en lapp? Nej han steg rætt in och frågade om jag hade problem med sængen min. Han sa att han skulle byta den inom nån dag. Får se om de står en nys æng dær en dag nær jag kommer hem då eller om han har vett att knacka innan...


Idag bakade Eva och Miriam bullar till oss... riktigt goa, en del med kanel och en del med choklad. De gjorde æven varm choklad till oss. Ritkigt mysigt med bullar och choklad! Verkar æven som vi blir en del som kommer med på øl på fredag!  


Påbæg till jobbet idag var de jættemycket norrsken! Øver heeeela himlen, det rør sig jættefort och idag var de lite lila i det också. Vældigt hæftigt. Helt otroligt. Førsøkte ta kort på det men de gick ju inte så væl. Skall lægga upp så får ni se litet bevis i alla fall!


xoxo Jeanette

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards