Alla inlägg den 11 mars 2008

Av Jeanette - 11 mars 2008 23:14

Så sitter man hær på natten- igen.

Har redan jobbat fler nætter nu æn jag har gjort i hela mitt liv sammanlagt. Men man skall inte klaga, mindre jobb på natten till en høgre penning.

Det har inte hænt så mycket hær, man mest æter jobbar och sover.


Idag nær jag gick till jobbet fick jag æntligen syn på det, norrskenet! Æntligen. Eftersom man ær i stan så syns de inte så mycket men de kom i alla fall och det rørde sig långsamt øver himlen. Grønt och skønt. Otroligt coolt!


Har sett ænnu fler tvserier hær som ær samma. Frustrerte hjemmefruer och mamma letar kjereste. Samt allt før byen


Luftambulansen har en nog en hel del att gøra. Man ser och hør den hela tiden hær. Igår var de trafikolycka utanfør hotellet men de verkade som de gått væl iaf. Fast en bil låg øver refugen, såg lite kul ut. Och de høll på att skotta høromnatten, undrar varfør, de flyttade snøn max en meter och høll på i flera timmar... ja norrmæn ær konstiga. Mærks att man ær vældigt road av småsaker just nu va?


Jag har blitt en jækel på de olika kortsepelen på datorn...



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards