Direktlänk till inlägg 11 maj 2009

kir

Av Jeanette - 11 maj 2009 18:06

jassåjahaja... de hade visst gillat min insats på Gastrokir så de har bokat upp mig hela veckan... hoppas på dubbelt på söndag då norrmännen skall fira sitt land!=)

Nätter hela veckan utom imorgon då det är dagvakt.. usch för morgonen...

Idag hade jag tyvärr ledigt så tog mig in till stan och fixade skattekortet, mycket kul att jag hittade dit med en gång, man har väl lokalsinne.


Sen gick jag till cafe sånn, samma ställe vi hängde på förra året, jag bara älskar stället! Mysigt, soffor, stolar, femtiotalsmöblemang, moderna möbler och massa roliga lampor. För övrigt har regnet ÖST ner idag, hela dagen. Takkfyrrir.


Tack för maten Dennis, smakade mkt bra.

 
 
Ingen bild

modern

11 maj 2009 18:30

Här har solen öst hela dagen.. ja äter sill o dricker öl efter en mkt bra dag, KBT utb. Sånt man alltid har nytta av. Shopping sen av nån anledning, Body Shop var målet. Kväll ei mårg på pysket. H var förbi o visade upp sin nya mc, hur fräck som helst... Pussipuss/modern

 
Ingen bild

Dennis

11 maj 2009 19:26

Tack för tvättmedlet, tjänster o gentjänster, fast ditt halvkilo salt du hällde på min mat vet jag inte riktigt hur jag skall ställa mig till... MEn som kompensation kan jag ju ärva din bok om du läst klart den... Om inte annat som betalning för de insmugglade brustabletterna...
Du, modern... släng hit den där solen är du snäll, fast du kan få tillbaka den framåt midnatt då den börjar bli smått irriterande då...

 
Ingen bild

DEnnis igen...

11 maj 2009 19:31

Du jea... By the way, tycker minsnan inte du skall uppmärksamma en av sorgens dag så mkt. Det är inget att fira den 17.e maj, oavsett hur mkt du jobbar och oavsett "storhelgs"-ob, tänk så rika vi hade varit från början om den dagen inte hade existerat. Hade de inte fått en gnutta självkänsla den 17-e maj då ngn gång för länge sedan så hade de fortfarande varit i vårt koppel, och vi hade kunnat spendera alla deras pengar på sådant vi hade önskat. Shopping i ditt fall, pilsner i mitt (skål modern...)

 
Ingen bild

Författaren

11 maj 2009 20:04

Jag hällde ingen salt på din man, du är för trött för ditt eget bästa...
Använd inte allt tvättmedel bara, skall ta en omgång till innan hemfärd.
O jag är glad för mina 133%, runt 430 kr på söndag.

 
Ingen bild

jea

11 maj 2009 20:16

skulle stå in på din mat... fler som är lite trötta tror jag...

 
Ingen bild

modern

12 maj 2009 08:35

hahahaha,ni är för roliga... sol idag igen här, helt underbart, delar gärna med mig till er.. Skål på dig själv D men nu får jag lugna mig, skall jobba kväll o de är en dygd att komma nykter till jobbet. Långledig helg så då får vi tjoa!! För mkt salt på maten är inte bra, de vet du ju Jea!!/puss på er båda /modern

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jeanette - 28 oktober 2009 15:13

Jag skulle inte vilja kalla mig för själv för kontrollfreak, jag vill bara ha lite koll. På när båten går, när flyget lyfter, hur dags man skall vara på busshållplatsen, vem som kommer på kalaset, vem som skall hålla i trådarna på tävlingen, vem som ...

Av Jeanette - 25 oktober 2009 19:01

Tänkte köra igång igen nu efter sommaren... inte för att jag vet om jag har så myclet säga men en del kan säkert ramla ut när man har den sidan påknäppt. Blev ju kvar på öjn så de finns väl en del folk som får följa lvet här... hur nu de skall kunn...

hem

Av Jeanette - 18 maj 2009 08:47

Har jobbat inatt och sitter här på hotellet redo att åka hem.  Det var verkligen supermkt att göra inatt, inte en lugn stund! Känns lite ovanligt. Åker nu till Tromsö airport, via Gardemoen i Oslo till kph och sen malmö... vet inte när jag är hemma r...

btw

Av Jeanette - 17 maj 2009 02:12

... så ær det lite synd att man ær på Gardemoen ett dygn efter han den lilla søte Alexander kommer dit... ja ja man skall inte ha tur jæmt.   O før øvrigt så kænns det som en seger att Arash kom trea och Island tvåa.. heja skandinavien helt enkelt! ...

Av Jeanette - 17 maj 2009 02:02

Det ær bare og gratulere till vinsten! Helt rætt, såg hela omrøstningen och det var vældigt kul o se faktiskt. Inte mer æn rætt att Sverige kom så långt nær før de var ju en skitlåt faktiskt. Men det ær så kul nær man går in på olika nyhetssajter och...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards