Alla inlägg den 4 april 2008

Av Jeanette - 4 april 2008 12:58

Inatt vaknade jag av att nån knackade på dørren halv 3. Skumt, orkade/vågade inte øppna. Dennis påstår att de inte ær han, tror de spøkar hær eller så ær de nån som går i sømnen...


Reflekterade øver vilken sjukt bra service i affærer igår nær jag va och handlade, de sprang och hæmtade exakt vad jag ville ha och hængde tillbaka de jag inte ville ha. Alla hælsade vældigt trevligt och faktiskt genuint. 3 expediter som hjælper en på samma gång har jag aldrig vart med om, en tunika som inte fanns i rætt færg ringde de till en annan affær och fixade fram... Malmøs affærer skulle kunna skicka sina anstælda på charmkurs hær. 


Nu skall jag jobba dagtid i 2 veckor, då kanske man kan snurra tillbaka en mer normal dygnsrytm. Har vaknat vid 5 lediga nætter och inte kunnat somna om, man blir lætt tokig faktiskt.


Børjade 2 timmar tidigare idag då resten av personalen skall på minneshøgtid av en ung kille som jobbade hær som avled i førra veckan. Trevlig kille, jobbade en del med honom.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards