Alla inlägg den 3 april 2008

Av Jeanette - 3 april 2008 21:31

Såhär har du aldrig skottat snö farsan!!!

Av Jeanette - 3 april 2008 21:22

Ahhhhhhhhhh! Fick shoppa idag! Ett behov som man verkar ha...

Här är mina fynd för er nyfikna=)


1. Mörkblåa skor från Din sko. Ett jättereafynd. Jag har nog ärvt min pappas förmåga att fynda rea-varor.


2. Mossgrön kuvertväska från H&M.


3. Svart klänning med silkesdetaljer och underkjol från Vero Moda.


4. Grå jacka fråm H&M. Parkasmodell


5. Lite längre cardigan från Bik Bok (också reafynd!)


6. Prylar!

      - Snoddar och klämma

      - rött nagellack

      - Schlafenbrille. Så mycket sol här så försöker mörklägga efter nattjobb=)

      - Ansiktspeeling

      - Helt nya sorter med schampo och balsam från Sunsilk. (Rosa förpackning med glitter på framsidan... väldigt girly och tjusigt i badrummet)

Av Jeanette - 3 april 2008 11:01

Igår bar de av till byn igen.
Nu när man vart ute på byn ett par gånger är det ett par saker som slagit mig. Man kollar alltid in skillnaden när man är på nya platser.

1. Undrar om det varit en pygmestam här för ett tag sen för alla är verkligen korta, killarna är så gott som aldrig längre än mig. Tjejerna är med väldigt korta då såklart.

2. De klär sig inte väldigt tjusigt, och de som försöker med högklackat, de kan inte gå i det... då kan man strunta i det.

3. Vakterna är väldigt trevliga och tillmötesgående


Kommer mer när jag kommer på mer!


Som ni ser fick jag denf ina koppen när Dennis bjöd på ett glas...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards