Alla inlägg under maj 2009

Av Jeanette - 8 maj 2009 13:36

Överlevde en natt på ortopeden även om det var knappt, proteser hit och proteser dit?! Inte korsa, inte kudde, eller var det att man skulle ha kudde?
Vad hette du sa du? Jaha, inte upp och gå än???

Jissus... ja dem levde när jag gick iaf.
Inatt väntar en natt på gastrokir. Och dubbelpass söndag tillbaka på ort.


Det är ljust nu, hela dygnet, solen bara nere ca en timme, riktigt svårt o fatta liksom, skall ta foton så får ni se.


Det är kul med kommentarerna här! Då vet jag att det är någon som läser iaf.

Av Jeanette - 7 maj 2009 13:07

Sådärja. FÅtt lite jobb.

Skall jobba på ortopeden inatt och dubbelpass på söndag. Jahaja... jag kan så mycket om ortopedi ju...???

Igår välkomnade Viktor mig med en trevlig middag. Viktor jobbade här förra året så det är ju ett känt ansikte=)

Middag väckte en hel del uppmärksamhet bland korvar och pasta som annars är den vanliga födan här på Havna svensk-hotell.


Av Jeanette - 6 maj 2009 17:19

Nu är jag framme på Havna, Tromsö igen... känns inte som man vart här ifrån. Samma dofter, samma rum (dock spegelvänt), inte sett nåt folk än men det ryktas ju iaf om 2 kändisar som är här/kommer.

Tur Dennis kommer med böcker på fredag, har redan nästan läst ut "aldrig fucka upp", den är helt otroligt spännande.


Jag vet fortfarande inget om vart när hur... hoppas man får reda på det innan man går o sover iaf? 


Träningsvärk så de sjunger om det i benen... aj aj aj, skall lägga ner löpandet!

Av Jeanette - 5 maj 2009 13:22

Hej igen!


Nu skall jag dra iväg till Tromsö igen och jobba i ca 2 veckor så då får jag komminicera med nära och kära här!


Igår sprang jag vårruset (ja du läste rätt, jag SPRANG! HELA vägen!!!)

5 km rätt på bara... tom Susanne sprang, tror att det är våra lejoninne-envishet som fick oss i mål. Medalj fick vi oxå, samt leverpastej, fest!

Nu skall jag springa i Visby oxå, väntar på att få ihop ett lag så jag kan få leverpastej i Visby oxå...

Lägger upp bilder som bevis.


Idag blir de tvätt och packa, vet inte ens vart och när jag skall jobba men de får man väl hoppas att man får reda på snart... Min såndär kontaktperson verkar sjukt stressad, stackarn.

Tack o hej. Hörs igen.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards