Direktlänk till inlägg 11 maj 2009

jobbigt som fn!

Av Jeanette - 11 maj 2009 01:07

JÄKLAR vad kul med så mycket kommentarer, kul o se att ni läser. Fortstätt och kommentera!


Idag har de vart dubbelvakt på ortopeden... herregud, jag kan inte berätta allt som hände för då kommer jag trycka genom alla bokstäver genom bordet va ilska... ok att det har mindre koll på saker och ting här och ok att de inte är samma krav på vad man skall kunna när man kommer in på en avdelningar och ok att de är trötta på svenskar och inte orkar bry sig men någonstans går gränsen!!!

Fick ta en sväng inom Lunge där Viktor jobbade natten och skrika av mig, så känns det bättre sen=) 

Jag vet inte vart jag skall börja och skriva jag skiter i det, sådär... den dagen slut och raderad ur minnet! (och känner dessutom att det inte kan bli värre liksom)


Annars då?
Ja som vanligt här på Havna så ses man i köket och umgås, så till den milda grad så de blev bestämt en barrunda på fredag kväll. Inte helt fel, vi är väl lite samma skrot och korn vi som är här verkar de som så man går väl igång på samma saker... som barrundor med förhopping om nachspiel...? Kanske på Rica Ishavsotell?

Ja vi är lite samma knasbollar här som skrattar åt samma dumma skämt och det är tur för annars skulle man krevera på denna ö.


Det är svårt o sova... det är öjust dygnet runt. Solen är inte uppe hela nattn än, kommer inte hinna uppleva den riktiga midnattssolen men de är väldigt konstigt med att det är ljust jämt, men väldigt trevligt.

Har inte sladden till kameran med mig så får visa bilder när jag kommer hem.

Har ju länge vart nyfiken på denhär dygnet runt ljusheten så de är kul och få slå 2 flugor på en smälla och få betalt dessutom.

Det är ganska varmt på ca 10-12 grader och snöhögarna ligger kvar än, vill dock ha sommar nu.


Vet inte när mitt nästa pass är... traaadigt. Men Espen ringer nog imorrn och berättar vilken slags ssk man skall vara imorgon.


Vad håller ni på med där hemma?
Har ni vattnat mina blommar?

Har dere noe planlagt for vårruset, Linda? Må vi vare flere jenter ellers klarer vi de pa oss 2 bare?

Snurrar jobbet på?

Vad är de för väder?

Är Pontus ännu lik mig mostar=)?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jeanette - 28 oktober 2009 15:13

Jag skulle inte vilja kalla mig för själv för kontrollfreak, jag vill bara ha lite koll. På när båten går, när flyget lyfter, hur dags man skall vara på busshållplatsen, vem som kommer på kalaset, vem som skall hålla i trådarna på tävlingen, vem som ...

Av Jeanette - 25 oktober 2009 19:01

Tänkte köra igång igen nu efter sommaren... inte för att jag vet om jag har så myclet säga men en del kan säkert ramla ut när man har den sidan påknäppt. Blev ju kvar på öjn så de finns väl en del folk som får följa lvet här... hur nu de skall kunn...

hem

Av Jeanette - 18 maj 2009 08:47

Har jobbat inatt och sitter här på hotellet redo att åka hem.  Det var verkligen supermkt att göra inatt, inte en lugn stund! Känns lite ovanligt. Åker nu till Tromsö airport, via Gardemoen i Oslo till kph och sen malmö... vet inte när jag är hemma r...

btw

Av Jeanette - 17 maj 2009 02:12

... så ær det lite synd att man ær på Gardemoen ett dygn efter han den lilla søte Alexander kommer dit... ja ja man skall inte ha tur jæmt.   O før øvrigt så kænns det som en seger att Arash kom trea och Island tvåa.. heja skandinavien helt enkelt! ...

Av Jeanette - 17 maj 2009 02:02

Det ær bare og gratulere till vinsten! Helt rætt, såg hela omrøstningen och det var vældigt kul o se faktiskt. Inte mer æn rætt att Sverige kom så långt nær før de var ju en skitlåt faktiskt. Men det ær så kul nær man går in på olika nyhetssajter och...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards