Alla inlägg under februari 2008

Av Jeanette - 15 februari 2008 22:19

Ledig i helgen! Klang och jubel...

Igår var det motion på hög nivå. 1,5 timme promenad/hopp/spring och lite larv på ribban. SVINkallt, men vem bryr sig, det var ju sol=)


Jag överlevde iaf brevbombningen igår, kom ju nästan inte ut av alla beundrarbrev jag fick... brevbäraren fick ringa på med näsan, bara så ni vet.  


Någon som sett TV-serien "hjälp" på fyran? Iaf jäkligt bra inslag om en läkare som sa att bara för att hon har vit rock så får hon inte tycka saker är äckligt som egentligen 99% av befolkningen tycker är äckligt... ja, som bajs, vårtor, fistlar och varfyllda saker på folks könsorgan. Vart i Thailand och träffat på nån som inte var frisk i fisken??? Det ligger nåt i det va, eller vad tycker ni?


Så var båda mitt och Dennis CV inskickat till myndighetspersoner... slutet är nära, eller om de är början...


Dagens sanning; Cykla hem utan mössa i -2,5 är fruktansvärt kallt

Av Jeanette - 13 februari 2008 13:43

Så har avgiftningen börjat. From i söndags är det nolltolerans vad gäller chips, kakor, glass, godis (som eg inte är några problem för jag är inte så glad i godis.)

Ja hur går de nu då? Jag skall inte sticka under stol med att det har faktiskt varit skitjobbigt! Det var jag inte beredd på... På jobbet ligger det ständigt kakor framme... Igår sa jag att de enda jag verkligen längtade efter var kanelbullar, noblesse och daim. Gissa om de var massa reklam för kanelbullar på tv!!! Och när jag kom till jobbet idag; daim och noblesse på borden! Är de någon som testar mig?!

Just nu har jag ätit äpple, jäääättegott. Jag kreverar...



Dagens sanning; Frukt är INTE godis!

Av Jeanette - 10 februari 2008 23:12

I fredags bar de av till Johanna R på kalas. Mysig lya var de får jag säga. Det är alltid trevligt när jag och Johanna kommer ihop oss på kalas. Så även denna gången då kvällens idiotgrej var att dansa i sängen. För de är ju en så bra idé, den höll som tur är... man kan ju undra vad de är för supersäng när 2 tjejer på ca 180 cm (!) hoppar i den i takt med... ja vilken låt de nu var. Mycket förvånande att vi inte klarade att hålla balansen utan föll som furor i en hög.


Har annars jobbat hela helgen. Lugnt, dock lite akut, men de är de som gör det värt att jobba och det som gör det kul att jobba.


Malmö har njutit av de underbara vårvädret i helgen. Vantar ut, solbrillor in. Och nu har officiellt jakten på sommarens brillor börjat. De skall va mörka med vit skalm, om du hittar sånna; let me know!


Dagens sanning; Jag är en supertiger med dålig balans!

Av Jeanette - 8 februari 2008 13:03

Ett försök att vara krativ!

Det är riktigt tråkigt väder idag! Helt grått och mulet så är de ju lite dimma också för att bygga på tristessen.

Men jag sitter och väntar på lillebror, de är trevligt att han har tid för sin syster på sitt lov.


Igår var det riktigt vårväder. När jag cyklade till jobbet var de lite fåglar i skyn.


Dagens sanning; saknar fjällen

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards